به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربرف انبار، مهندس  حمیدرضا شریعتی نیا،شهردار برف انبار  طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

نامگذاری 14  تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متد جدید در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

در پایان این روز خجسته را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی که در راستای آبادانی کشور عزیز و اسلامی مان تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.

حمیدرضا شریعتی نیا
شهردار برف انبار