شهرداری برف انبار به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضمن صدور بیانیه حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه استان به خصوص مردم ولایتمدار شهر برف انبار را در یوم الله ۱۳ آبان خواستار شد.

در این بیانیه آمده است: رویدادهای ماندگار و تأثیرگذار ۱۳ آبان ماه اوج بصیرت، درک تاریخ، حقیقت‌طلبی و مبارزه با استعمار و استکبار مردم ایران اسلامی را نمایان کرده و به نسل‌های انقلابی و دل‌های خداجو یادآور می‌شود که عنصر تداوم حرکت و سازندگی ملت ایران در گروی مبارزه با استکبار جهانی است.

امروز استکبار جهانی تمام همت خود را به کار گرفته است تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کند اما غافل هستند که انقلاب اسلامی، حکومتی است آمیخته با آموزه‌های عاشورایی و در تاریخ ۴۳ ساله خود مقاطع حساس و ماندگاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

امت حزب‌الله و شهید پرور شهر برف انبار نیز ضمن بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در پاسداشت این روز تاریخی و بیعتی دیگر با ولایت و پیمانی مجدد برای مبارزه ملی با نظام سلطه از عموم امت سلحشور و ولایت‌محور استان اصفهان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه حضوری با بصیرت و پرشور داشته و بار دیگر انزجار خود از مستکبران و ایادی دست‌نشانده‌اش را به منصه ظهور برسانند.

وعده دیدار روز جمعه ۱۳ آبانماه۱۴۰۱ میدان انقلاب شهربرف انبار

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربرف انبار